نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس و برناردسکی به پایان خط رسیده اند

یوونتوس و برناردسکی به پایان خط رسیده اند

او هرگز در یووه نتوانست آن مهره دلخواه و تاثیرگذاری باشد که انتظارش را می رفت، فدریکو برناردسکی که در طول فصل جاری نیز بارها با انتقادات زیادی روبرو شد به نظر میرسد که اینده ای در کنار یووه نخواهد داشت، هر چند که مایوریتزیو ساری به بازی او علاقه دارد اما این می تواند دلیل محکمی برای ماندن در تیمی مانند یووه باشد.

 

در زمان توقف لیگ به دلیل کرونا ویروس، در حالی که در نگاه نخست به نظر میرسد باشگاه ها و مربیان نیز در طول این مدت متوقف شدند باید تاکید کرد که این گروه شدیدا به آینده فکر می کنند. این زمان مناسبی بود تا با یک بازنگری برنامه های آتی خود را مرور کنند و برای فصل آینده برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

 

در این میان به نظر می رسد که راه برناردسکی و یووه نیز به انتهای خود رسیده و این بازیکن برای پیشرفت نیاز به تیمی دارد که بتواند در ترکیب ان حضور موثر و بهتری داشته باشد. حتی اگر همچنان به یوونتوس فکر می کند شاید فروش قرضی او به این بازیکن کمک کند تا در برگشت یک مهره تمام عیار برای یووه باشد.

 

از تیم های میلان و آتلتیکومادرید به عنوان باشگاه هایی نام برده شده که خواهان خرید این بازیکن هستند. که گفته میشود سیمونه به خرید برناردسکی توجه خاصی دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: